Meer over de Korenaer Deurne

Wij bieden voortgezet speciaal onderwijs op diverse niveaus en entree-opleiding (niveau 1).

Iedere leerling van de Korenaer werkt op basis van een ontwikkelingsperspectief. Hierin staan leerdoelen en ook het uitstroomperspectief: vervolgonderwijs, arbeid of dagbehandeling. Uiteindelijk doel is natuurlijk een gelukkige toekomst!

Je vindt de Korenaer in Deurne op een prachtig bosterrein met veel ruimte. Ons nieuwe open leercentrum is voorzien van de nieuwste ICT-voorzieningen en onze digitale leer- en werkomgeving wordt steeds verder uitgebreid. Een grote groep leerlingen werkt met een iPad.

In onze praktijkruimten voor de clusters techniek, consumptief en land- en tuinbouw bereiden onze leerlingen zich in de context van hun latere studie of beroep voor op hun toekomst. Leerlingen die kiezen voor 'groen' kunnen op ons terrein alle praktijkervaring opdoen. Lees hier meer over in onze Schoolgids.

Hier vindt u een inkijkje op onze school.